mandag 2. juli 2012

Mer vespaer...

...på en til babycordbukse...

 Den forrige buksen jeg sydde til lillebror (minikreas mønster i str 2 år) ble i overkant stor til min smale ettåring. Så jeg sydde en til, i str 1 år. Den ble imidlertid for kort! Så jeg måtte forlenge den i bena, som man ser på nederste bildet. Nå passer den bra synes jeg. Brun babycord og orange ribb fra Stoff og stil og vespaer som tidligere fra Kokka. Buksa ble ekstremt 70-talls, men jeg likte den.
Blir en pause fra vespaer på babycord nå tror jeg...

2 kommentarer:

  1. Nej, hvor er de lækre! Godt mønster og fantastisk farvesammensætning og stof - me like;-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlett
  2. Utrolig kult vespastoff!!!! OG herlige farger du har valgt! Legger meg til som følger på bloggen din jeg, for her var det mye jeg likte!

    SvarSlett