tirsdag 3. juli 2012

Finn èn feil...

 Jeg har sydd mitt første voksenplagg! Endelig skal snille mannen få noe, han har foreløpig ikke fått èn ting etter at sy-og strikkedilla slo inn for noen måneder siden. Nå har han dessuten snart bursdag, så det var en ypperlig anledning å gjøre noe med det.
T-sjorten er sydd etter mønster av en gammel H&M t-skjorte han har fra før, og jeg ble veldig fornøyd med passformen. Klarte også å sy ribbhals etter tutorial fra LaRaLil (metode 1), det ble helt greit, selv om stoffet tydeligvis ikke er trykt med reaktivt trykk (man ser hvite flekker der det har blitt strekk på stoffet). Helikopterstoffet er fra Malika og Rosaog i utgangspunktet ble jeg skuffet når det kom i posten fordi helikoptrene var så store. Jeg syntes ikke det passet bra som et barneplagg. Men som et voksenplagg var mønsteret perfekt.

Nå har vel du som leser også sett feilen...?
Helikoptrene er opp ned! For en kløne! Men etter å ha brukt hele formiddagen på prosjektet er det ikke særlig aktuelt å forkaste det... Tror jeg må gi den bort likevel og late som om det var med vilje eller noe.........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar