onsdag 27. juni 2012

Min første body!


Sååå fornøyd, tilslutt! Mønsteret er kjøpt av Kristin som driver bloggen "heilt spesiell", og er kjempebra. Det nydelige kløverstoffet er fra Malika og Rosa, og ribben fra Stoff og stil.


 Men det var ikke enkelt! Ved første forsøk ble ribbkantene veldig bølgete og halsåpningen enorm! Synes jeg strakk ribben bra mens jeg sydde, men tydeligvis ikke nok. Så jeg endte med å ta opp all ribben i halsen og sy på nytt, og deretter klippe av slik at det ble en trøye. Jeg ble heller ikke venn med Prymtanga, som jeg brukte for første gang...

Men heldigvis ble det bra tilslutt, og trøyen ble ikke så verst den heller. Det blir nok flere bodyer og trøyer fremover!

3 kommentarer:

  1. Så fiiin! Gøy du liker mønsteret mitt. Det brune kløverstoffet var nydelig fint!

    SvarSlett
  2. Hvor er de blevet fine! Elsker kløverne :-)

    SvarSlett
  3. Hvro er du dygtig! Jeg kan slet ikke forestille mig at jeg nogensinde kommer til at sy en body:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlett