torsdag 9. august 2012

Unisex

Her om dagen skjønte jeg plutselig at alle klærne jeg lager til frøkna har en feminin touch, noe som er utrolig ugunstig i og med at hun har en lillebror som potensielt kan arve klærne hennes! Jeg har vel delvis bevisst oversett dette faktum, da mange plagg blir så fine med noen rosa eller lilla detaljer... Dessuten er det så gøy å sy kjoler! Men nå har jeg bestemt meg for at (minst) annet hvert plagg jeg syr til frøkna skal kunne brukes av lillebror senere. Så her er første plagg ut; en bukse sydd av Minikrea sitt buksemønster, med egne lommer. Babycord fra Stoff og Stil og hjertestoff fra Graziela (fordi drenge også godt kan gå med hjerter)



Lommene kantet jeg med pipingbånd og det var en superenkel metode som anbefales! Ellers burde nok kanskje stoffet vært strøket før bildetaking men det har jeg på ingen måte tålmodighet til.....

4 kommentarer: