fredag 24. august 2012

Samme modell

Jeg måtte bare forte meg å sy en ny kjole i samme modell som denne da jeg likte den forrige så godt. Denne er sydd i sandfarget isoli og mørk lilla ribb fra Stoff og stil. Elefantapplikasjonen tegnet jeg selv, synes den ble ganske søt, men dessverre litt for langt nede på kjolen. Ja ja, alt i alt fornøyd med denne også, tror disse to kjolene kommer til å bli mye brukt i vinter med ullbukse under (forhåpentligvis hjemmestrikket...)!
Tror elefanten skal få et knappøye, men hadde ingen knapp som egnet seg på lageret så det får bli etterhvert. 
Skal legge ut noen actionbilder av frøkna i en av kjolene en av de nærmeste dagene :-)






 

2 kommentarer:

  1. Det er utrolig bra ting du syr! Jeg er skikkelig imponert:) Hva med å legge ut møsntre og lage DIY etc? Denne kjolen er jo glimrende. Jeg fikk symaskin til jul, men har bare sydd gardiner og sengetøy + reparert vippestolen. Tor jeg holder meg til slike enkle saker...
    maik:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Jeg har igrunn stadig planer om å være litt mer aktiv på bloggen og f.eks legge ut flere DIYs og mønstre, men døgnet har jo dessverre bare 24 t, og nå er begge voksne i jobb her i huset, det merkes! En enkel baby/barnebukse i ikke-elastisk stoff er for øvrig like enkelt å sy som gardiner iallefall, så go for it!

      Slett