søndag 24. juni 2012

Julaften og bursdag på en gang!!

Jeg har fått pakker i posten! Mannen har vært supersnill og sagt seg enig i at jeg behøver en overlockmaskin, og den kom for et par dager siden. I og med at jeg skulle få så fin maskin bestilte jeg likegodt en del stoff som jeg kunne bruke den nye fine maskinen på... Først fikk jeg pakke fra Malika og Rosa:

 Ikke bare mor som syntes stoffene var fine!


 Når jeg først var igang med å bestille, bestilte jeg like godt litt fra Betty P også, og disse nydelige stoffene og tilbehørene kom i posten bare to dager etter at jeg bestilte! Og på Betty P betalte jeg kun samme fraktprisen som kunder fra Danmark, dvs 30 kr for frakt til Norge! Skal definitivt bestille mer derfra:-D


Stoffene fra Betty P var utrolig myke og glatte, og enda finere i virkeligheten enn på bildene...
Da ønsker jeg alle en fortsatt god sysøndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar